Максимальний місячний страховий дохід у Болгарії становить 2 111,64 € з 1 січня до 31 липня 2026 року і 2 300 € з 1 серпня 2026 року згідно із Законом про бюджет державного соціального страхування на 2026 рік (ЗБДОО). З частини заробітної плати, що перевищує цю суму, соціальні та медичні внески не сплачуються; податок на доходи при цьому сплачується з усієї суми. Самі ставки внесків у 2026 році не змінилися: працівники сплачують 13,78 %, а роботодавці — 18,52 % плюс 0,4–1,1 % на страхування від нещасних випадків на виробництві.
Скільки це коштує при заробітній платі брутто 3 000 € (ставка страхування від нещасних випадків 0,4 %):
Жодної заробітної плати до 2 111,64 € це не стосується. Розрахуйте будь-яку зарплату за допомогою нашого калькулятора зарплати на 2026 рік або перегляньте всі дати в податковому календарі на 2026 рік.
Джерела: Національний інститут соціального страхування (НОИ), страховий дохід з 1 серпня 2026 року; Національна агенція доходів (НАП), ставки внесків на 2026 рік. Оновлено 5 жовтня 2026 року.
Інструменти та сторінки, пов’язані з тим, що ви щойно прочитали.
6 жовтня 2026
Реєстрація платником ПДВ за ст. 97а в Болгарії 2026
6 жовтня 2026
Як змінити бухгалтера в Болгарії (2026): чек-лист
6 жовтня 2026
ЕООД чи ЕТ у Болгарії 2026: порівняння податків
6 жовтня 2026
Компанія без діяльності в Болгарії 2026: декларація
17 вересня 2025
Податки для бізнесу в Болгарії: що варто знати іноземцямБудьте в курсі новин Fiscala