המועדים העיקריים ב-2026: מע"מ עד ה-14 בכל חודש; הפרשות ומס על שכר עד ה-25; הדוח השנתי של מס הכנסה ליחידים עד 30 באפריל (הנחה של 5% בהגשה ותשלום מקוונים עד 31 במרץ); דוח מס החברות ומס החברות עד 30 ביוני; דוחות כספיים שנתיים עד 30 בספטמבר.
המועד הבא: 31 אוקטובר – הצהרה לפי סעיף 55 עבור הרבעון השלישי
| מועד אחרון | התחייבות | מי |
|---|---|---|
| עד ה-14 בחודש | דוח מע"מ, הצהרת VIES ותשלום מע"מ עבור החודש הקודם | עסקים הרשומים למע"מ |
| עד ה-25 בחודש | הפרשות סוציאליות על שכר ומס הכנסה שנוכה במקור עבור החודש הקודם (טפסים 1 ו-6) | מעסיקים |
| עד ה-25 בחודש | מקדמות דמי ביטוח לאומי עבור החודש הקודם | מבוטחים עצמאיים |
| מועד אחרון | התחייבות | מי |
|---|---|---|
| · עבר | חישוב שנתי מחדש של מס ההכנסה על שכר; הצהרה לפי סעיף 55 לחוק מס הכנסה ליחידים (ЗДДФЛ) עבור הרבעון הרביעי של 2025, כולל דיבידנדים | מעסיקים, משלמי הכנסה |
| · עבר | תשלום ההפרש מהחישוב השנתי מחדש של המס | מעסיקים |
| · עבר | דוח לפי סעיף 73 לחוק מס הכנסה ליחידים עבור הכנסות ששולמו ב-2025, כולל דיבידנדים | משלמי הכנסה |
| · עבר | היום האחרון להנחה של 5%: דוח שנתי שהוגש מקוון והמס ששולם (עד €255.65) | יחידים |
| · עבר | מקדמות מס חברות עבור ינואר–מרץ ועבור הרבעון הראשון; היום האחרון להצהרה על המקדמות לשנת 2026 | חברות |
| · עבר | דוח שנתי של מס הכנסה ליחידים (סעיף 50) ותשלום; דמי ביטוח סופיים של מבוטחים עצמאיים; הצהרה לפי סעיף 55 עבור הרבעון הראשון | יחידים, מבוטחים עצמאיים |
| · עבר | דוח שנתי של מס חברות (סעיף 92) ותשלום מס החברות; הדוח השנתי של עוסקים יחידים (ЕТ); הצהרה על היעדר פעילות; דוח שנתי למכון הלאומי לסטטיסטיקה (НСИ) | חברות, עוסקים יחידים |
| · עבר | מקדמה רבעונית של מס חברות עבור הרבעון השני | חברות |
| · עבר | הצהרה לפי סעיף 55 עבור הרבעון השני, כולל דיבידנדים שהוחלט עליהם ברבעון | משלמי הכנסה |
| · עבר | הכנסה מבוטחת מרבית חדשה של €2,300 ומינימום של €620.20 למבוטחים עצמאיים | כולם |
| · עבר | פרסום הדוחות הכספיים השנתיים לשנת 2025 במרשם המסחרי | כל הסוחרים |
| הצהרה לפי סעיף 55 עבור הרבעון השלישי | משלמי הכנסה | |
| היום האחרון לשינוי מקדמות מס החברות | חברות | |
| מקדמת מס חברות עבור דצמבר (משלמים חודשיים) ועבור הרבעון השלישי (משלמים רבעוניים) | חברות |
התאריכים הם המועדים הקבועים בחוק כפי ש-НАП מפרטת אותם. כאשר מועד חל בסוף שבוע, בדקו אם הוא נדחה ליום העבודה הבא. מקורות: חוקי המע"מ, הביטוח הלאומי, מס הכנסה ליחידים, מס החברות והנהלת החשבונות, ולוח המועדים של НАП. נבדק ב-5 באוקטובר 2026.
מעדיפים לא לעקוב אחר המועדים בעצמכם? אנחנו מטפלים בדוחות ובתשלומים עבורכם.
בקשו הצעההישארו מעודכנים בחדשות Fiscala